31 mar 2008

no i sru .......sie zaparkowalo. 31,03,2008 w biały dzien na Dąbrowskiego w Świdnicy

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ktos komus kawal zrobil;)

gregor cwiek pisze...

no i teraz wychodze z domu, zapierdalam na piechote 600 kilometrow ,i odbieram Ci aparat.To ja kurwa mecze sie tym fujikiem ,biegam i szukam dobrych zdarzen, a ty marianie swoja d80 meczysz taka fote ????? Ide do ciebie !!!!

gregor cwiek pisze...

no dobra d70, co nie zmienia faktu ze odbieram Ci aparat hheehehehehee

gregor cwiek pisze...

po "faktu" powinien byc przecinek, hehehhee jaki ja kumaty jestem

ra-ski pisze...

a najlepsze Gregor że zdjęcie zrobiłem telefonem. he he he!

foto Jaro W pisze...

No to sobie ktoś Lanosa załatwił.Współczuję.

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
bakaj pisze...

hahhahah oj gregor .. normalnie poplakalem sie od tego dialogu .. napilbym sie z wami wodki .. ale trza jeszcze poczekac ..
co do zdjecia to az mnie ciary przeszly .. hehe

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

qrdew, niby wszyscy byli zdjecia maja , tylko dlaczego ja prawie nikogo nie spotkalem?? ale niefart:(